älskar mitt humör just nu.

vettefan vart det glada humöret tog vägen alltså? känner mig som ett jävla emo just nu. skumt. Och när jag är på dåligt humör går det ofta ut över andra eller något annat. T.ex. nu när jag kollade facebook. Varannan jävla statusuppdatering har någon hockeykåt kille skrivit något om matchen. Eller så är det en liten fjortis som söker uppmärksamet och har kopierat jävla töntinlägg som jag nämnt förut, "gilla så skriver jag de och de, eller gilla så skriver jag vad jag tycker om dig i din logg". stör mig så grymt mycket. och det är bara onödigt att störa sig på sådant, så trycker ner facebookfan nu. Har ju ändå bara blivit en (framförallt) tattarfjortissida!
hejdå.
Nejfan, måste skriva en till sak kom jag på. Vi satt i bibblan idag, och vi satte oss i tysta rummet för att plugga. Men självklart vard et proppfullt där, och alla tjata i mun på varandra. Så vi pratade ju också självklart. Men sen, när folk väl dämpade sig och man sätter igång med plugget. Vad händer då? JO, ett gäng naturkillar sitter där och räknar matte. Och en utav killarna räknar sin jävla matte HÖGT. Säger bara massa konstiga formler som bara lät som grekiska i mina öron. JA, mr smartie, du är säkert jättebra på matte. Men man kan väl förfan räkna tyst eller. Sånt är grymt irriterande!
Men ska sluta vara en bitterfitta för idag! Så slutklagat för min del. Bättre att jag skriver ner det här, där det är frivlligt o läsa det, istället för att sitta och klaga i verkligheten. Ingen gillar ju en bitterfitta som sagt!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0