Bare älskar måndagskväller!

Eftersom jag vet att jag har sovmorgon på tisdagar, dessutom är den första lektionen inställd imorgon, och det betyder ännu längre sövmöra! Förjäkla underbart alltså!
Har förövrigt inte gjort någonting de senaste timmarna. Borde egentligen pluggat, men kände att jag inte orkade. Har istället nördat söndeeeerrrrr!
Just det. Ville bara påpeka en grej som jag tycker är jävligt stört. Tjejer blir kallade slampor, horor osv.. Och varför blir vi kallade det egentligen? Jo, för att vissa klär sig lättklätt, vilket är upp till var och en hur man vill klä sig. Vissa har sex med ganska många, eller ja, knullar runt helt enkelt. Men! Wait for it.. NÄR det gäller killar då? De tar sina jävla egobilder i bar överkropp för att visa sina muskler de pumpat upp på gymmet, jag säger bara HAHA! Och när de knullar runt får de status? VAFAN BLIRE? Och nu till dubbelmoralen när det gäller killar som kallar tjejer slampor osv. Varför blir de så jävla förbannat kåta och skriver massa snuskiga kommentarer när tjejer tar halvnakna egobilder och lägger ut? Var inte det slampigt nyss eller? jävla puckon!
Så, ville bara säga det!
Nu ska jag göra ngt, typ läsa eller något. Och tänka på älsklingen min! ♥
PUSSS!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0