blöööö

Var ju gött med lite sövmöra idag! Men fick gå till skolan utan musik i öronen tyvärr. För igår upptäckte jag innan den sista lektionen att min kära burberry halsduk och mina hörlurar var borta. Men tänkte väl, äsch de ligger i skåpet. Kollar skåpet när jag kommer till skolan imorse, och nej där var de inte. rätt jävla drygt. vill ju ha mina grejer. bara o köpa nytt då! Dessutom äre väl dags o köpa premium på spotify eftersom man får bara lyssna 10 timmar i månaden nu och lyssna på en låt högst 5 gånger i rad? haha! jaja! Nyss hemkommen! fick ta ut lille hundvalpen så att han skulle få pissa litte! väntar hur länge som helst ute på att han ska göra det, medans jag fryser. Till slut ger jag upp och går in, vad gör han inte då? sätter sig inne och pissar! underbart! tack så mycket! ååh! haha. så skrattretande! och nu ska jag göra lite sysslor tänkte jag! PUSSS!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0