hejhohohoho

Ja, hur har denna dagen varit då? Helt OK faktiskt. Hade ju redovisning på boken imorse, gick ju inte så bra kanske, men skyller på att boken va så rörig! Sen en seg spanskalektion och jaa, efter det det långa härliga hålet. Skulle vara duktig och läsa då, men satt mest o tjata med fia, my och salle! Men lite läste iaf, och det är ju bra! Sen den efterlängtade mattelektionen.. men den var inte så långtråkig idag faktiskt. Vi spela ett mattespel, haha. men vi vann inte :( buhu. så blir inge påskägg för oss :/ haha!
Menmen, när jag slutade traskade jag iväg till Orion där sis, nellie och virre va! Efter att både Erika, Virre och Nesrin nämnde kebab, så hade jag bara kebab i huvudet. Så köpte mig en tallrik! Den satt riktigt fint kan jag lova! Efter det käkade jag en utav sis cupcakes som hon baka igår och idag. Den var god! Så nu är jag mätter!
Ska snart läsa lite tänkte jag. Nu när jag blivit av med engelskaboken, så har jag bara två böcker kvar!! heja!!!!!!!
petrus o jaaaaaaaa

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0