inside out

Har städat osv och hällt i mig en god kopp kaffe! Riktigt fint! Har även letat efter min halsduk och mina hörlurar i varenda liten vrå i detta hus! Inte ett spår fann jag! dock så visste jag att jag inte skulle hitta det eftersom senast jag hade sakerna var på lunchen igår. Och de fanns inte inne på expeditionen på skolan, så då återstår det väl bara att en liten tattare som inte har råd till egna saker har tagit grejerna! Får kolla med Isabel på måndag om de låg kvar i spanskaklassrumet, annars måste jag iaf köpa nya hörlurar på måndag! och en ny burberry halsduk, fast i en annan färg, och det är ju iofs nice! Nu ska jag snart ta mig en dusch, sen fixa mig lite! Ikväll blire nog att va med jossi och stern! vet inte riktigt än!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0