måndag! bare älskar vädret!

Började denna fina dag med arbetssätt och lärande, där vi gjorde påskbrev. haha! Efter det vart det hål timme, gick en sväng till stan med malin och daniel, sen satte vi oss ute en timme typ. När deras lektion började kom petra och my, och vi satt ute tills matsalen öppnade. hur jävla gött som helst! Käkade lite mat, satt ute en stund till efter det. Sen på svenskan började vi kolla på "The Shining" och efter det vart det samhäll och vi satt i datasalen och jobbade. Slutade två, och då blev det att dra hem! Söft dag kallar jag det! När jag kom hem blev det att vara ännu mer ute. Så jävla varmt! Efter ett tag gick jag, erika, nellie och hampus till maxi! Köpte massa gött, sen hem igen. Då satte jag mig ytterligare ute och läste i boken. Sen efter en timme blev det in och vara lite barnvakt åt nellie medans erika bakade muffins med ytterligare ett nytt recept, vilket jag tror kommer smaka galant! Och nu sitter jag här och chillar, har precis målat naglarna lite! Dags att läsa lite bloggar osv.. sen får jag se om jag läser lite till! Ska jag dra en slutsats har dagen hittils varit toppen! Älskar detta glada humör! PUSSSS!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0