Natti

Drar väl ett sista inlägg då, eftersom erika blir så glad när jag uppdaterar! så snäll jag är. Har iaf tagit mig en dusch nu, och det var fan jobbigt asså. haha! sitter just nu och överväger om jag ska vara med på idrotten imorgon. har nog övervägt varenda dag denna vecka hittils om jag ska skita i sista lektionen eller inte, men har ändå stannat kvar. så jävla duktig är jag! jappjapp! så var det med det. vad gör jag mer då? JO, sitter och skär mig litte och lyssnar på KENT för att jag saknar min Carl så mycket. Okej, gick lite överstyr nu, men saknar honom, det gör jag! och äre jobbigt? JA DET ÄRE! men ah, bara o stå ut. Tänkte på en grej också, varför har vi april månad för? Vi kan lika gärna hoppa över den månaden. Iaf detta året, för iår så sög fan april! okej, nu till något positivare, MAXI ÖPPNAR IMORGON! fyfan så jävla underbart!! men aaaaah, ska läsa litte snart iaf. dock vet jag inte om jag vågar, eftersom fia har skrämt upp mig och härmat pappan i boken, ser bara hennes läskiga ansiktsuttryck framför mig!! HAHAHAH!
yeye. GODNATT!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0