Need you

Har pluggat lite, käkat lite och pluggat åter. Men nu känner jag såhär va, att jag inte kan göra så mycket mer. Antingen kan jag det nu, eller så kan jag knappt någonting. Men det är bara o lära sig och leva med det! JAJA.
Tiden har iaf sprungit iväg. Kom ju nyss hem, och klockan är nu redan tio över 8. En engelskabok har jag att läsa ut till på måndag, har inte läst speciellt mycket. Men jag överväger just nu om jag ska lägga mig i sängen och titta på någon serie eller film istället. Kan väl läsa den förbannade boken typ imorgon eller en annan dag.
Jaja, ska sluta tjata om plugg nu, det enda jag gör ju vafan. ILLA!
Men går över till något positivare då, eller säger man något mer positivt? skitsamma. Det jag vill komma fram till är iaf att jag är sjukt taggad till lördag. Kommer bli toppen känner jag på mig!
Meeeen ah. Tror jag har funderat klart nu. Chilla får det bli istället för att läsa. Sen sova för imorgonbitti är det prov som gäller!
Har förövrigt bara druckit en kopp kaffe idag. Känns lite konstigt faktiskt. Beror på att ingen var hemma när jag kom hem så det fanns alltså då inge kaffe klart. Ville bara säga det. Hejdå.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0