Onsdag!

Har varit en riktigt trevlig dag! Började dagen som sagt med natur, lyssnade intensivt, jobbade på bra osv! Pluspoäng till mig! Efter det ett litet klassråd, lika slappt som vanligt. Och efter klassrådet kommer onsdagens härliga håltimma! Jag och jossi gick ner till stan och gjorde lite ärenden, sen tillbaka till skolan och käkade. Efter maten satt vi ute tills spanskan började. Hade inte så lång spanska eftersom vi skulle på tvåornas musikal. Klockan halv 4 var den slut, gick hem då. Satt ute med sis, lillebror, nellie och vovvarna. Efter ett tag gick vi in, och jag myste mest med nellie. Sjöng för henne, matade henne och bytte blöja! Duktig jag är då! Sen gick jag och sis till maxi. Och efter det drog vi en varsin pizza! Och nu sitter jag med hårfärg i håret! Har alltså med andra ord inte pluggat ett skit idag, vilket jag egentligen verkligen behöver, men orkar inte! så jävla göööööd! Yeye. det var det! PUSSS!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0