Onsdag!

Onsdagen började med ett litet prov, var ganska simpelt, så det gick ju typ helt prima! yeye, sen lite klassråd som vanligt. Sen den långa håltimmen som varje onsdag. Yrade omkring på stan med tjejerna, käka en krämbulle och kulglass från Orion. Var väldigt gött må jag säga! Jaja, sen två lektioner till blabla och så blev det ointressant igen. JAJA! Sista lektionen kan jag ju iaf säga var sjukt kul. Övertrötta+omogna kan ju bara sluta med massa skratt. Har fortfarande ont i magen efter allt skrattande. Borde nog få magrutor snart!
Men aah, gick hem från skolan med ett brett leende iaf och möttes i dörren av en nyvaken liten hundvalp.
Nu ska jag väl kolla lite bloggar och allt sånt där annat skit. Och så är jag väldigt sugen på att sminka mig. Men har ju så fint sparat två böcker som ska läsas ut till nästa vecka, så tvek om jag hinner med sminkningen. Nu gäller det att priritera alltså. Hm svårt val. inte. JAJA. nog tjatat om mitt ointressanta liv. PÖSS!
hitta en gullig bild på My, så kände mig lite ego om jag inte delade med mig!

Kommentarer
Postat av: My

hoho, vackert!;)

2011-04-06 @ 18:40:46
URL: http://mysjoberg.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0