Orioooooon!

Kom nyss hem. Dagen blev alltså inte som jag tänkte mig. Jag som trodde jag skulle vara så ambitiös och plugga hela dagen..pfft! Istället blev det ner till stan för lite ärenden som sagt. Men runt två halv tre hamna vi på Orion där jag har tillbringat hela dagen! Riktigt trevligt må jag säga! Började med en kulglass med alla 14 smaker, en salig blandning, haha men den var god! Sen kunde jag inte hålla mig. Blev en kebabtallrik idag..igen. Och efter kebaben blev det en kaffe latte, som Nimet hade lagt i typ 57849639 sockerbitar. Hon är ju värre än mig. haha!
Och nu är jag så sjukt mätt att det känns som om jag ska spy. Men det är nice! hehe!
Men aaah. riktigt revlig dag!
Avslutar denna dag med mindre trevligheter, dvs plugg. Finns inga ursäkter längre. måste verkligen!
så ah. det var det!
Nimet ville sååå gärna att jag skulle lägga upp de här två bilderna.. hon tjata som en liten unge! Hahahah
döda mig inte!


chiller litte!

möms!

HEJ!

pusss!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0