söndag

Igår runt 8 kom min carlis och hämtade mig. Blev hem till honom och typ mysa hela kvälla! Vi la oss rätt tidigt, gött det! Idag vakna vi tidigt, och jag låg kvar såklart men inte carl! Han ställde sig och baka scones, dom var goda! Sen typ chilla vi eller nöe, och lite senare drog vi ut en svänga. Hamnade i skärgårn. Riktigt nice väder! Sen åkte vi ut till crossbanan, och carl var som en liten unge och tjata om och om igen att han ville köra cross och tårarna rann eftersom han sålde sin .. haha nejdå. men innerst inne tänkte han att så ;) efter det åkte vi en svänga te bjb där han hämta lite post, och ah efter det donken! och sen hem till honom! myste ännu mer osv.. sen blev det stressigt för honom eftersom han skulle med tåget, men det var försenat! vilket va tur för mig eftersom jag fick vara med honom ännu mer! då åkte vi ut till skärgårn igen, sen efter det hem te mig och drack lite kaffe och chilla. och hans tåg blev bara ännu mer försenat. hehe! men nu har han lämnat mig och sitter på det där förbaskade tåget! men inte långt kvar tills jag får träffa honom igen! lovely!
Nu ska jag dra en dusch, och sen lägga mig och läsa!
snygggggggging!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0