Tisdag!

Idag var det som sagt sovmorgon, vilket var sjukt skönt! Sov verkligen ut för en gångs skull, men till slut kom mammi in med kaffe så jag inte skulle sova för mycket! haha! Tur det, annars hade jag fått stressat sönder! Sen gick jag till skolan, hade spanska! Idag hittade även Carro min älskade halsduk i skolan, blev glaaaad! tack barret!! Sen vart det hål, gick till maten, asäcklig mat så åt inget. Sen träffa pappa en stund. Och efter det stan med tjejerna och käka som vanligt! Lite rolgit att kolla min ekonomiska översikt. Står Orion och stjärnhallen bara. Haha! menmen! Vi satt ute resten av hålet och njöt av värmen! Och sen vid klockan 2 vart det mattelektion! och jag räknade matte hela lektionen, och det gick riktigt bra! stolt! haha! Alltså, jag kan ju matte, jag är inte så dum som jag tror. men jag orkar bara inte lägga ner mig, så har ju skitit i alla prov och fått IG. Men när jag väl tar tag i det går det bra! Kanske ska satsa lite mer på matten nu ändå? För tänka på saken! Slutade iaf 3. Gick hem, tog ut bebis på gårn i nästan en timme och chillade litte! Och nu är jag tyvärr inne, för nu äre hårdplugg som gäller!
SNYGGA VI ÄR PETRA! iaf du, jag hade en fuldag idag!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0