torsdag!

För att slippa dra en hel sammanfattning om min dag så drar jag en slutsats på att den har varit både bra och dålig!
Dagen roligaste var iaf när vi gick till stan. Jag titta bak på Sabina i 2 sek så sa det bara smäll. Då kommer det en tant på en cykel i full fört och kör bokstavligt talat över mig. Kände efter om jag fortfarande levde, och efter någon sekund så märkte jag att jag var vid liv. HAHA! och det var jag som bad om ursäkt för att jag var ivägen! Vafan? haha! Man cyklar inte ens så fort där folk GÅR, man saktar ner och tittar vart man kör! hahaha, men vi fick oss ett gott skratt iaf så det är det som är huvudsaken! haha!
och idag är det fan HELG för min del! Så fucking jävla underbart! Men måste iaf läsa lite iaf.. men det tar jag sen!
Dags att läsa lite bloggar nu! CIAO!

Kommentarer
Postat av: My

HAHAH sååå kul!

jävel, visst gör jag ;) asmysigt!

2011-04-07 @ 18:55:53
URL: http://mysjoberg.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0