under the coconut tree lalalalallalaaaaa

Har tagit mig en dusch, det var skönt. Har även målat naglarna. Och kan säga såhär va, Isa Dora har tagit mig med storm, eller nu överdrev jag lite kanske. Men iaf, deras nya nagellack är superbra! Second nail äre. Lite ljusrosa färg. Bygger upp skadade naglar. Brukar inte tro på sånt skit, men detta är fan bra asså! Man ska använde det regelbundet och jag har använt det två gånger och det har redan gett resultat! och dessutom när man tar bort det för att måla på nytt så är det ett tunt lager kvar, helt jävla toppen ju! fullt med massa bra ingredienser också. helt prima ju! men aaah, skitsamma. borde nog lägga mig och läsa nu. ny dag imorgon igen, svåraste dagen att ta sig upp ur sängen dessutom. ååååh. men ah. PUSSS!
bra skit!

Just det, ville bara tillägga två saker. För det första så älskar jag Victoria's secrets nya kollektion pink collection! Vill ha ALLT! och för det andra så köpte jag en cola förut, och då menar jag förut mitt på dagen. Och jag har inte öppnat den än! Den bara står där och ser fin ut! Så bara för det så ska jag öppna den nu och hälla i mig allting!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack tack ! :)

Jaa .... hon är jätte sööt ! =D

2011-04-07 @ 14:14:53





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0