home!

Nu är jag hemma från norge. resan hem var fanimej ganska jobbig den här gången. Bussresan till o börja med, två fjortisar som sökte all uppmärksamhet de kunde genom att väsnas, leka coola, ta sig själva på pattarna, vara jobbiga mot busschafförn osv.. gjorde mig grymt irriterad. just då önskade jag att jag hade en pistol så jag kunde sätta en kula i huvvet på dem, då hade det blivit lugnt och skönt i bussen. hehe! Det var även sjukt mycket trafik så bussen rörde dig en gång i timmen kändes det som. tur att tåget stod o väntade iaf eftersom bussen kom senare fram än va den skulle. fick sitta bredvid en kille på tåget som sprang upp och ner i stolen, sov, snarka, bredde ut sig+bastuvärme på det. trångt och jävligt, vilket resulterade i en ond röv. jaja! Har iaf haft det toppen i oslo under tiden jag varit där, längtar redan tillbaka.
men sista helgen i oslo va riktigt skön. i lördags var det som sagt utflyttningsfest. mycket folk osv. helt OK kväll.
På söndagen vaknade vi i en sjukt stökig lägenhet. flaskor och burkar överallt, popcorn, chips, ostbågar överallt, kladd på gölvet, trasiga glas, nerspydd toa osv osv. men jag och Carl var så duktiga och städade hela lägenheten så fin så. Och jag fick äran att torka spyan. njöt till tusen! verkligen.. fick absolut inte kvälvningar (stavning?) jaja. Sen gick jag och handlade frukost. ägg, bacon, yogurt osv. och laga till oss. den satt riktigt fint! Och efter det blev det att ta en båt ut till en ö. först gick vi världens längsta tur runt ön, sen blev det chill i solen och mitt första dopp i år! congrats elise!
sen åkte båten ifrån oss så vi fick vänta i en timme och tjugo minuter tills nästa kom. Då hade vi högläsning osv. hehe! sen äntligen hemmåt, blev pizza och kolla klart Rango med älskling! och nu blev inlägget jävligt långt, men antar att min kära syster kommer bli glad över ett långt inlägg? ;) haha! JAJA.
Måste självklart dela med mig av lite vackra bilder också!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0