måndag!

Ny vecka. en vecka kvar tills skolan börjar. på fredag har jag tenta. idag blir det fortsätta med PA. känns som om skolan redan har börjat nästan, haha. nej men fortsätta med PA idag med jossan kommer bli kul! idag blir det all in förfan. taggar! dock så är vädret inte så jävla rockigt, höst redan ju. menmen, man kan inte få allt här i livet.
väntar just nu på mamma, sen ska jag göra mig iordning lite fort så jag är klar innan jossan!
Sen när jag kommer hem blir det att fortsätta plugga matte. låter som om jag är världens plugghäst, MEN så är inte fallet. när jag ändå ska göra en tenta kan jag lika gärna lägga ner mig.
PUSSS!

att vakna upp och se att du fortfarande inte hört av dig gör mig så besviken.



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0