mys med sis och chill i skärgårn!

I förmiddags traskade jag hem till sis. möttes av en riktigt glad alvin och en söt liten nellie! va där ett tag, chilla osv. några timmar senare åkte jag ut till skärgårn med elin och malin. där var även izza, kouba, linn och mathilda. efter en stund kom erika, tim och markus ut. jag badade även igen, andra doppet för i år! woho! men nu är jag hemma igen och skryter om mina kock kunskaper för mig själv med att koka potatis! hehe! ikväll blir de kanske film mys med elin om min huvudvärk har gått över tills dess vill säga! trevlig dag må jag säga iaf. dock gick den jävligt fort på något jävla vänster. och måste även tillägga att det är verkligen utomlandsvärme ute typ. ifall någon inte visste det? jaaaao. käk snart iaf. FINT!
pösss!
HAHA btw dagens!
amanda och linn och malin osv snackade om att det var jobbigt att jobba.
Jag: själv har man ju vart ledig hela sommaren!
kouba: men käft elise..
Linn: men hur mycket pengar har du då?
jag: så jag klarar mig. mamma, och pappa och underhåll.
5 min senare.
Malin eller kouba (?): kan vi inte dra till skara eller danmark eller något då då?
Linn: nej jag har typ inga pengar.
Jag: var det inte du som sa att det var därför man hade sommarjobb?
OH SNAP! hahahahah


ser så tråkigt ut utan en bild, så bjuder på en söt bild på mig. med mitt långa hår..

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0