PA och filmmys!

Idag vart det att fortsätta med Projektarbetet som sagt. Vi började med NKP. jag bad till gud att det inte skulle bli någon intervju idag eftersom jag antog att de ville ta bild då. jag sminka mig knappt idag, och sket i att platta håret så hade det krulliga håret i en ful toffs. jo självklart blev det intervju och en "jättefin" bild på mig och jossan ute i regnet. löööve it. sen fortsatte vi vidare till lite olika ställen. Några ska höra av sig, vi ska återkomma och två möten är inbokade! Imorgon bitti kl 10 är första mötet. så lär ju bli en tidig kväll om ja ska hinna tills dess! när vi kände att vi var klara för idag blev det hem och skriva ner det mesta sen kollade vi film. till filmen åts det popcorn i stora lass, kakor och glass och till det dracks det självklart cola! blev även lite kyckling och curry! möms! nyss var jossan och jag här en stund, men sen slog hon i huvudet och skulle ut och springa :s cp.. haha! just ja, vi var i stallet en sväng också. jag är ju absolut inte rädd för hästar eller så.. men jag tog modet och snacka lite med hästarna och gick även in till dom och gav de kakor och morötter. så fick 4 nya bästa vänner idag. Har åstadkommit ganska mycket idag med andra ord, och mer ska det bli. för nu när jag läst igenom lite bloggar och annat sånt skit ska jag plugga lite matte! hejdå!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0