underbar kombination!

Okej, att vakna och inse att jag har glömt medicin två dagar i rad, samtidigt som jag har världens urinvägsinfektion som går mig på nerverna, plus mens med sjuk mensvärk och lite huvudvärk som pricken över i är ju inte det skönaste. menmen! bara o bita ihop! jag är glad ändå! har ju trotsallt världens finaste pojkvän! ♥
Idag blir det inte många knop gjorda, ganska logiskt. så sänghäng hela dagen och försöka må bättre. tvinga i mig den äckliga äppelcidervinägern ska jag göra också! hoho! hoppas verkligen jag mår typ prima imorgon, för jag vill inte vara hemma från skolan redan andra veckan. känns lite drygt det. får helt enkelt se hur det blir med den saken! :) Nu blire chill på högsta nivååå! är ju ganska ofint väder, regnar så in åt helvete så ut behöver man inte. fast skulle dock behöva lite frisk luft känner jag. får ställa mig på trappan i 5 min, haha! men vädret är ganska mysigt ändå.
Nej nu börjar jag yra lite för mycket. så slutar skriva nuu! PUSSSS!
så himla fin!

Kommentarer
Postat av: Karin

sv- det är du som är snygg!!

2011-08-28 @ 11:36:49
URL: http://olssonkarin.devote.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0