2011 del 4

Tillbringa tid i oslo hos min älskling, där jag även träffade underbara människor.
Haft jävligt roligt med de bästa vännerna.
klippte av mig mitt långa hår.
myst ännu mer med underbara familjen.
Haft sjukt fina och underbara dagar med min älskling.

Har massa massa mer bilder, men blir alldeles föööör mycket! Men har att hunnit med mycket mer. Åkt till olika platser i Sverige bl.a. Hunnit se Ky-Mani Marley, Rihanna, Flux Pavilion och Skrillex. Börjat med mitt och jossans projektarbete och lyckats samla in 50.000 spänn för att åka till Costa Rica.
Men inledde 2011 med att bli tillsammans med världens finaste kille. Avslutar året med att åka till Costa Rica med Jossan. Det har varit ett helt sjukt underbart år! Träffat nya härliga vänner. Umgåtts med de underbaraste. Älskar er alla! Hoppas alla får ett gott nytt år!
PUSS! ♥

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0