mobbning

Är det någonting som gör mig så grymt förbannad och upprörd är mobbning, utfrysning och liknande saker. Jag förstår verkligen inte hur människor i världen kan vara så jävla totalt dumma i huvudet att mobba/utfrysa någon. Alla behöver inte gilla alla, verkligen inte, MEN att mobba och frysa ut är inte okej. Ingen förtjänar det. Och när man ser någon gå själv, sitta själv, ser ledsen ut osv. Gör något åt det! Ett hej kan räcka ibland, eller bara stanna till och prata trevligt med personen. Förstår inte varför folk kan vara så jävla fega och inte göra det, exakt vad är man rädd för? att också bli mobbad? Det värsta jag vet är att se en person i tex skolan som alltid är själv. Jag klarar inte av det, jag måste göra något åt sådana saker, och det gör jag. Inte fan börjar folk mobba mig för det. Människor som inte gör någonting åt mobbning är rent ut sagt en hög med idioter, men de som mobbar är ännu värre än det. Som jag sa tidigare, alla gillar inte alla, men man kan ju iaf göra någonting!
Denna video delas runt på facebook nu, och det är bra. Folk får upp ögonen för en gångs skull. Men att dela på facebook räcker tyvärr inte.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0