mycket trevlig dag!

Mamma kommer in med kaffe vid 7 och säger "idag är det vinter". Jag bara wtf? Tittar ut genom fönstret, massa jävla snö. Men en ska inte klaga inte, lite snö passar väl utmärkt såhär i vintertider. Det värsta är ju att det är så jävla halt ute, men går man försiktigt så ramlar man ju troligtvis inte. Glider iväg mot skolan runt halv 11 och tänker för mig sjäv att så halt vare ju faktiskt inte.. MEN när jag går vid kyrkan där idioterna har plogat utan att grusa så var det jävligt halt. Hann inte tänka en tanke innan jag låg där på backen, helt snöig och såg dum ut. haha. Med ett ont ben traskade jag vidare mot skolan och skrattade högt för mig själv. I skolan var jag inte särskilt länge dock. Drog hem till Josefine och gjorde lite småfix innan vi drar te Costa Rica nästa vecka. Det dracks även varm choklad med grädde och marsmallows, julmust, det bakades julgodis och så somnade vi båda så sött i soffan. Mucho trevlig dag må jag säga. Kom hem för en stund sen efter att ha blivit bjuden på litte mat hemma hos familjen Skoglund. Nu ska jag inte göra någonting.
jag är sämst på att lägga upp bilder, så fick bli en litten göllig bild från google!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0