tooorsdag

Helt OK dag! haft endast en lektion. tagit den sista sprutan innan det bär iväg till Costa Rica, handlat lite nytt, handlat på coop med mammi, käkat ost, kex o drucke vin med mammi och nu ligger jag i sängen och mår dåligt av all brieost. men är det gott så får man ta smällen efteråt för att man har käkat för möe. nästan klar med min fördjupning om Afghanistan också, untz untz.
Igår skissade jag även på en balklänning som jag tror jag ska ha. dock så ska en egen skissad klänning med valt tyg och detaljer lämnas in senast i januari, så kanske bäst jag bestämmer mig snart.
livet är förövrigt underbart och imorgon blir livet mer än underbart för då kommer min älskling hem som jag har saknat så in i bomben mycket! Så helgen kommer bestå av mys, mys och mer mys!
NU ska jag tvätta av mig sminket. byebye!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0