Det var den dagen det!

Dagen har bestått av sova, lite plugg, mer sova, lite mer plugg, sova lite till och pluggat ytterligare! Känns ändå som om inget fastnar, men jaja skitsamma! Ska snart ta en varm jävla dusch, sen plugga lite till och efter det kolla Lost!
Sket ju i o kolla Lost igår och kollade Mean Girls 2 istället. Inte den bästa filmen jag sett iaf! Ettan är sjukt mycket bättre, kändes som tvåan typ va en parodifilm eller nöe.
Bättre mår jag nu oxå, gött! Hoppas det håller i sig bara! Måste till skolan imorgon, tänker inte missa det förbaskade provet! Menmen, trots att jag är lite sjuk och har skitmycket i skolan och lite andra saker är jag glad ändå! Måste ju alltid hitta det positiva i allt ju! heheh
Puss!

Lite dålig på o lägga in bilder, så fick bli en söt bild från helgen!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0