duktig tjej!

Har både pluggat och städat! Så duktig är jag! Dock har jag ju inte gjort min reflektion i svenskan som ska in imorgon, menmen, tar det i helgen.. kanske. Jaja, duschat har jag gjort också! Så nu sitter jag i min rosa favorit morgonrock! Brutit två naglar också, damn it! Skyller på vädret! hehe! Jajaaaaa!
Eftersom jag har vart på banken idag så funkar allt med internetbank och skit som det ska! Upptäckte att jag har gjort av med ca 5000 spänn på en vecka, undrar va jag har köpt egentligen? jaja, pengar är till för o spenderas!
Imorgon är det fredag också, woho! Då blire te o fira Danni! Kommer bli toppen!

Saknar min älskling enormt jävla mycket! Så därför hatar jag just nu att landet Norge existerar! Om det landet aldrig hade funnits så hade inte min goding kunnat fått jobb där vilket hade varit underbart! Iaf för mig! hihi! Kanske gick lite överstyr nu, hehe. Glad för hans skull iaf även fast jag ska behöva sakna sönder honom varenda eviga sekund! ♥


muuuuuuuuums!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0