Each day I love you more, today more than yesterday and less than tomorrow

Har precis duschat, gjort ansiktsmask och allt sånt där! göööd! Pluggat har jag inte gjort än heller, idiot är vad jag är! Borde verkligen göra det nu..snart eller senare kanske? hehe! Men har vart på ett ganska taskigt humör efter att jag vaknade förut, och inte vet jag varför. Kanske för att jag var trött? Eller för att jag saknar min älskling så mycket? Eller för att jag vill döda vissa personer? Är nog en blandning av dessa skulle jag chansa på! Menmen, bara o ta det med en nypa salt! Jaaaaa! Funderar även starkt på att skita i första lektionen imorgon, men känns rätt ovärt på ett sätt också eftersom då har jag bara spanska eftersom jag ska till Karlstad imorgon klockan 1! Jaja, det märks väl imörabitti hur jag gör!

Har lite mer saker jag måste göra också!
  • Färga håret..igen! gjorde det för ca tre veckor sen, men håret växer ju som ogräs så har redan en trevlig utväxt!
  • Sola!! Men det får jag ju inte göra på ett tag. jävla piercing!
  • Köpa present!
  • tattuera mig!
  • plugga matte så jag kanske får mer än 3 poäng på nästa prov. Dock prioriterar jag inte denna punkt i min måste lista så den kan kvitta.
  • köpa massa klädeeeeeer! men shoppa är ju inte mitt största intresse direkt.
  • Börja med mitt arbete i historian som ska in nästa torsdag.. bra där!
  • läsa ut en bok innan måndag!
Det var väl det mesta jag kunde komma på nu! är väl säkert mer saker, men det kommer jag väl på när.. ja när jag kommer på det helt enkelt!
Försöker se lite glad ut typ, gick väl sådär vaaa.
Väldigt bra låt, JAA! Dr. Dre – I Need A Doctor - Explicit Version

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0