fittsnö!

Vaknar imorse av ett sms, några minuter senare ytterligare ett sms, sen en stund senare 700 till typ. Alla undra om de blev ngn sovmorgon och sluta tidigare idag, och jag vänta på sms från lärarn, men inget kom. Så ingen sovmorgon eller sluta halv 12 blev det som de flesta hade räknat med. Då vare bara att gå upp och hälla i sig kaffet fort som fan och stressa med att göra sig iordning. Tittar ut genom fönstret, och det snöar! Perfekt start på dagen, verkligen!! Första lektionen kolla vi på Frankenstein, dålig och äcklig film. Efter det matte som suuuuuger. Och sen lite spanska som grädden på moset! På lunchen blev det äckliga pannkakor, och pricken över i, en äcklig person några meter bort. Så det fick bli Orion och fika istället! Tog en latte med chokladsmak. God var den, men fuck va illa jag mådde efter den! Nog bakelsens fel också! Sen avsluta med en 80 minuters samhällslektion med lite u-landsproblem. Tjohooo.. Fick iaf sluta halv 3 idag istället för 4. Då blev det ner till stan med tjejerna och leta presenter till jennie o sabbi! Tog sisådär 1,5 timme. Tung äcklig väska, massa snö, varmt, trött. blööööö! Sen gå hem i äckelvädret också, går ju för fan inte gå! Vafan äre ingen som skottar för?! IDIOTER! Och om det fortfarande snöar? Kan väl skotta ändå eller. Ååh blir så jävla aaaaarg. Har fan varit glad hur länge som hellst nu, men nu äre så jävla mycket i skolan, karlstad varenda vecka och träffa sin pojkvän så jävla sällan! Det enda som gör mig glad just nu är att jag får träffa honom i helgen!! Då kvittar allt, det får vara hur jävligt som helst, snöa hur mycket det vill och all sån där skit. Bara jag är med min goding är allt perfekt iaf! Så snälla ge mig fredag NU!
JAJA nu ska jag fortsätta städa, sen dö lite i sängen, borde verkligen plugga, men får se hur det blir med det! En till jävlig sak är ju att jag slutar 4 imorgon, I just love the lovely life!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0