Helgen!

Har spenderat de senaste dagarna med älskling, underbart! I fredags gjorde vi inte så mycket, myste mest! Somnade runt 1 och vaknade 7, gött! Jag låg kvar såklart men inte älskling, haha! På dagen åkte han te Björneborg några timmar så jag va hemma en stund. Sen runt 5 hämta han mig, då blev det hem te han en stund sen iväg och handla. Vi lagade lite tacopaj och kolla tv/film. Mys! Sen vart det ännu mer mys och sen söve! Söndagen gjorde vi inte så mycket, bakade muffins som inte blev goda alls. haha! Och sen kolla vi på Oscarsgalan med Filiph och Fredrik, men jag halvsöv. Sen blev det söva runt 2. Och idag har vi inte gjort mycket heller. Jag har mest legat i sängen som vanligt! Dock fick han med mig ut o gå en svänga, helt otroligt. Sen åkte vi en svänga med bilen, köpte cola och semlor. Sen började ångesten smyga sig på att han skulle åka te Norge idag :( jobbigt! saknar honom redan!
Men helgen har iaf varit toppenbra! ♥
Idag blev man moster åt denna lilla sötnos! Nellie blev namnet!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0