Jävla snöööö

Det får gärna sluta snöa ute, gör inte mig ett dugg! Trodde ju att snön skulle börja försvinna, regnade ju för fan förut, men ack så fel jag hade! Fattar inte varför vintern ska vara så jävla lång och sommaren typ 1 månad? Jaja, bara o stå ut.. Ska fan flytta utomlands senare i livet i vilket fall!

Nu har jag iaf pluggat massor. Har flera sidor sammanfattningar, så imorgon ska jag var nörd och lära in allt.
Nu ska jag nog lägga mig o kolla på Mean girls 2! Älskar ettan, så får hoppas tvåan är bra den med! haha!
Imorgon har vi friluftsdag, woho. Dock så ska jag inte vara ute ngt, vilket är tur. Blir väl lika slappt som förra året, dvs. sitta o glo/sova. Fint det! Går nog hem tidigare oxå! Synd bara att friluftsdagen är på en tisdag som är en så soft dag, får ju fan ingen sovmorgon imorgon som jag brukar ha på tisdagar, gaah! Jaja, får väl vara glad över att vi inte har idrott på torsdag istället! Uppskattas verkligen!
Jaja, nog tjatat. Ska väl fortsätta trycka i mig fett och hoppas på att gå upp några kg, så man slipper höra en kommentar varenda dag "gud va smal du är!" Nehe?! som om ja inte visste det, ingen behöver upplysa mig om det. Gillade dock inte kommentaren jag fick i fredags om att jag tydligen ser ut som ett "jävla aneroxiabarn". Lite o ta i kanske! Jaja skitsamma, är glad över att jag inte är sjukt fet iaf! haha!
Jajaaaaa, film nu!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0