kalasat litte!

Nu har vi kalasat klart! Och jag mår så sjukt jävla illa! Börja dagen med lite frukost som bestod av en ckokladkaka och sen lite kladdkaka på det! Sen skolans äckliga mat, sen hem och käka mat, sen en timme senare två feta räkmackor och två tårtbitar.. så känslan just nu är typ att jag aldrig mer vill äta! uuuuusch! hahaha
Men ja, nog tjatat om mat. Går över till något tråkigare istället, ja självklart är det plugg jag pratar om. Har jag pluggat något än? nej. Är jag idiot? ja. Kände mig ganska motiverad förut och börja ta fram lite fakta om den där jävla Berlinmuren. Slutade med att jag satt och läste massa bloggar istället.. Nu får jag fan skärpa mig! Måndag, skulle pluggat, sov istället. Tisdag, samma som måndag. Måste seriöst sluta skjuta fram på saker. Arbetet i historian har vi haft 6 veckor på oss att jobba med, det ska in nästa torsdag och jag har inte ens börjat. Och det blir inte bättre av att jag sitter och klagar på mig själv över att jag inte gjort det. Så antingen tar jag bara tag i det eller fortsätter glida på en räkmacka och panikplugga dagen innan istället!

Denna goda bakade sis idag! God var den så det är ju värt det att jag
mår illa nu! Tim bakade också en tårta med Hampus! Den va god den
med kanske jag ska tillägga!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0