Måndag

Råka försova mig lite imorse så gick upp runt tjugo över 7. Var så jävla trött och orka verkligen inte stressa så chilla litte. Kom i tid ändå! Men kände mig rätt osnygg hela dagen, haha! jaja! Började med lite arbetssätt och lärande, kollade på någon film om hjärnan. Efter den lektionen var de commontest i engelskan. Hörförståelse, hack i skivan, hörde typ inte ett skit, så gick åt helvete haha! Sen vart de lunch. Efter de svenska, film igen och sen samhäll. Jag, My och Petra blev äntligen klara med Sudan analysen som skulle in typ förra året, haha! Fett gött! Slutade tio i två. Hem o städa lite sen söve till klockan 5 typ! Och nu ska jag väl plugga lite snart.
Alla hjärtans dag äre idag också! Vet inte riktigt vad jag tycker om den dagen. Visst det är väl gulligt, men när det är "allas" dag så känns det inte så jättespeciellt o typ få presenter oså, typ ett måste ju. Jag skulle bli gladare om jag fick en present lite random en annan dag. Sen finns det ju de som inte har någon de är tillsammans med, som kanske har jättedåligt självförtroende och tycker denna dagen är döden. Och nej jag pratar inte om mig själv för jag har bra självförtroende och finaste pojkvännen! Men iaf, de personer sitter väl typ o deppar den här dagen och får ännu dåligare självförtroende eftersom de kanske tror att de inte duger för någon. Det lär ju vara så iaf, eftersom andra högtider där man är tillsammans med sina nära och kära finns det vissa människor som är så ensamma och inser just då hur ensamma de är, så de tar sitt liv. Det är ju rätt tragiskt! Får hoppas inget sånt har hänt idag!
Jaja, det var bara en tanke!
Puss!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0