Måndag

Idag vaknade jag halv 5 imorse. Beror på att jag somna halv 8 igår kväll! Men det var gött! Låg o chilla till klockan 6, då blev det upp o duscha, sen ta sig en redig kopp kaffe! Sen skolan, lite seg dag. Gått som ett retard pga av smärtan i svansskotan. Jaja. Bara o stå ut! Överväger just nu om jag ska plugga eller inte.

Lite kort om helgen också. Fredags träffa älskling en stund. Mysa lite, slå halvt ihjäl sig. På kvällen blev det att tycka synd om sig själv. Lördagen bestod av städning. Drog en tattoo också. Som svider rätt gött nu efteråt känner jag. På kvällen blev det hem till älskling! Blev massa mys såklart. Sov kvar där. Men fick inte umgås så mycket med honom på söndagen eftersom han va i björneborg i typ 7 år och sen gick tåget kl 18. Men aaaah, bortser man från smärtan och att älskling åkte till Norge igår har det varit en bra helg! ♥

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0