natti!

Har faktiskt pluggat lite, gick rätt bra! Blev inte klart dock så kan inte lämna in imorgon, men det kvittar! Har även färgat håret! Lovade mig själv att det skulle bli av i veckan, och det blev det ju! Så nu när jag har varit så duktig idag och både städat och pluggat istället för o sova ska jag belöna mig med Lost nu! Sen försöka sova lite så det blir fredag nångång!! Helgen kommer bli helt underbar med älskling! ♥
Något mer positivt är ju att det tydligen ska bli mildare väder! Skulle vara så udnerbart om snön bara smälte bort nu och det blev vår! Men det kommer nog gå rätt fort, för rätt som det är är det varmare ute och vår och man tänker tillbaka till den kalla vintern man aldrig trodde skulle ta slut. löööve it!
Imorgon blire även en soft dag. Lite engelska på möra, sen musikal, sen en lektion. Slutar 2! Fint det!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0