Onsdag

Ovärd dag i skolan. Först naturkunskap, sen lite kort klassråd. Sen hål från typ tio till halv 2. Halv 2 historia till klockan tre. Gjorde inte ett skit på historian. Så jag och carro har bara suttit och väntat från 10 till tre idag på att få sluta. Men då är ju frågan varför vi inte drog hem? Jo, för att vi är så duktiga! Så var de med det! Klockan 3 följde jag med carro när hon klippte sig. Tog en timme typ. När hon var klar kom Simon och hämta oss. Hem o käka, och dricka lite kaffe! Lägga sig i sängen och plugga lite. Hann inte så långt innan jag somna typ. Så tvingade mig upp ur sängen. Satt en stund framför brasan för det var fittigt kallt! Trycka i sig några mackor för o piggna te litte! Och nyss dragit en dusch med lite hårinpackning, peeling och ansiktsmask. Lovely! Och nu är typ dagen slut, så ska kolla lite Lost tänkte jag! Kommer säkert somna.
Ointressant inlägg, javet.

saknar min carl så sjukt jävla mycket gör jag också!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0