Tisdag

Sovmorgon idag till tio i tio som varje tisdag, gött det! Började dagen med ett engelskaprov, gick väl sådär. Efter det typ sitta o chilla på spanskan eftersom vi typ va klara inför redovisningen imorgon! Sen efter spanskan va de håltimme som vanligt, då drog jag och Malin till Orion och käka kebab! Satt fint må jag säga! Efter en stund kom Elin också, och vi satt kvar en stund. Sen sista lektionen vart det matte, alla var övertrötta som vanligt, lovely! hahahah! Sen sluta klockan tre. Skulle egentligen med Malin och Elin hem o glo film, men jag trodde att jag skulle vara duktig och plugga istället. Hur gick det då? Jo somnade och vaknade klockan 5, kunde lika gärna följt med ändå. Men nej, nu måste jag snart ta tag i plugget. Drack lite kaffe nyss för o piggna till, men det var inte så gott. Jajaaa!
Funderar starkt på att rensa min vänlista på fb också för shit va trött jag blir på vissa folks statusuppdateringar var femte minut. Och det är ju bara ett visst folk som skriver sånna inlägg också. Typ igår, tre inlägg var femte minut skrivet av en o samma person "ååh jag hatar mitt liv" "är så trött på detta skitliv" osv osv.. JA vi har fattat att du mår dåligt nu! buhu, get over it eller säg det till någon annan! Jajaaaaa! HEJDÅ!

Kunde inte motstå malins söta små hundögon, så var bara tvungen att
köpa en sån till henne!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0