Torsdag

Kom upp i hyffsat bra tid idag! Skulle möta filippa klockan 8, men hon va icke där, hon hade tydligen redan gått.. haha! Stog ändå där som ett retard och vänta till tio över, men sen gick jag! Började med lite film, sen en tråkig mattelektion, sen hål i 700 timmar. Drog en kebabtallrik idag igen. Den satt fint! Sen tillbaka te skolan, halvsova på samhällen. Efter samhällen idrott. Rasmus och Zander hade lektionen, va ju sköjj! Sen sluta 4. Gå hem i kylan, titta i brevlådan, mitt fina rosa skal hade kommit som jag nästan hade glömt bort att jag beställt. hihi! Jaja, det var det. Ointressant? JA. hehe. Städa rummet gjorde jag lite också. Och nu sitter jag och överväger om jag ska plugga eller inte. Pluggade ju aldrig igår heller.. men det löser sig!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0