tröööööttttt

Tittade precis på min "att göra lista". Kom fram till att jag gjort typ en grej. Eller nästan två. Tattuerat mig har jag ju gjort. Och börjat med historian. Men köpt present, pluggat matte, solat (som jag inte ens kan göra nu), köpt kläder, läsa ut en bok som skulle vara klar igår och färgat håret har jag icke gjort. Så prio 1 är ju köpa present till nästa vecka och färga håret! De andra grejerna kan jag lika gärna stryka för kommer aldrig hända. Eller jo, solningen. Men inte de andra grejerna. och jo köpa kläder förtås också!
Men har som sagt börjat med historian, har inte gjort mycket. Men börjat har jag gjort, det som är huvudsaken. Hur resultatet blir kan kvitta! Jajaaa. Blev förbaskat trött nu fast jag fick sova ut till klockan 11 idag. skumt. har ju vart en sååå hård dag, verkligen. not. Så då är ju frågan om man ska orka pallra sig upp ur sängen o ta sig en varm dusch och efter det dra lite Lost? Låter ju alldeles utmärkt det! Ska nog försöka somna tidigt idag också, imorgon börjar man vanlig tid. Naturkunskap. Och kom precis på att jag har naturläxa te imorrn, minns dock inte va det var för läxa? Har ändå inte med mig den hem så därför slipper jag den! söft!

va lite ego förut! fint det!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0