2011

Äntligen har det blivit 2011, eller ja, det har ju vart det i några dagar nu. Det finns mycket jag har att se fram emot detta år! Till att börja med har jag min födelsedag den 15:e, alltså nu på lördag! Då blire mat o annat mys med brudarna och syster! Sen så får ju min käraste syster en dotter i början av mars, fyfan vad jag längtar! Kommer bli underbart och jag är så stolt över henne! Sen blir det ju även två valpbebisar i år, en här hemma och en hemma hos syster, sött! :) Runt påsk öppnar även Maxi igen, efter raset förra året! Har vart sjukt tomt utan Maxi så länge, haha! kanske låter lite löjligt, det är en affär, men ändå! längtar som fan! Har saknat käraste Maxi! Och runt den tiden börjar ju också våren, underbara och härliga våren! Att bara känna att det blir varmare dag för dag, och sen helt plötsligt sommar! Men efter sommaren och allt så har ja också någonting att se fram emot, även fast det är tråkigt höst då. Och det är att det antagligen blir en helg i Stockholm med Malin och festa lite och gå på Rihanna! Okej, Rihanna kanske inte är min favorit, visst har hon gjort bra låtar oså, men ah. Kul kommer det nog bli iaf! Så det hoppas ja på att det blir något!

Menmen, det var det! Har ett jävligt roligt år framför mig känns det som!
Nu ska jag kolla Desperate Housewives, har börjat om från början, älskar den serien! ♥

saknar min goding enormt mycket! Men till helgen kommer han antagligen hem, någonting mer att se fram emot! ♥

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0