Det finns inget bättre skönhetsmedel än lycka

Jätterolig dag i skolan! Har skrattat så mycket så jag mått illa! skrattar fortfarande. haha!
Blev inge träffa Vickan efter skolan heller. Hon fick inte skjuss vid den tiden vi skulle ses och hon var för lat för att gå. Men det erkände hon givetvis inte, hon sa att det var för halt ute för att gå, haha! Så när vi slutade satt jag och carro kvar i skolan och gjorde lite spanska. Duktiga tjejer! Runt 4 kom hennes far och hämtade oss. Och när han skulle släppa av mig kom skrattanfallet igen. Han glömde bort att stanna, så jag och carro skrek typ stanna flera gånger, men han bara fortsatte prata, hahahahah, orkar inte. Är så jävla övertrött.
Nu ska jag iaf försöka hitta två nyheter o skriva och återberätta i engelskan, kuuul! inte, hehe. Sen måste jag börja läsa bok nummer två också. jaja, kommer säkert somna ist.
Puss!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0