fredag!

Sov hos älskling igår till idag! Underbart! Försov mig dock så fick skita i engelskan. Ingen mjölk hade han heller så inget kaffa kunde jag dricka, så det var fan pain in the ass att vara i skolan idag. Satt o glodde i bibblan på historian, halvsöv på psyk- och socialen och halvsöv på naturkunskapen. Efter skolan gick jag och solade med Carro, hade ju lovat mig själv att det skulle bli av den här veckan, och det höll jag! Vill ju inte vara blek liksom. haha.
Jaja nyss druckit mitt efterlängtade kaffe och tryckt i mig lite pannkakor. Nu ska jag städa, är fan städsugen. Fick ju reda på hur mycket bakterier det finns på olika ställen idag på naturen om man itne städar ordentligt, sjukt vidrigt!
Älskling åker till Oslo ikväll också, gjorde ju inte direkt den här dagen bättre. Och när han kommer hem vet han inte, usch va jobbigt! Men det är iaf värt att vänta på någon man älskar! ♥
Jaja. Funderade på en till grej. Vad fan har hänt med Kristinehamn? Ser ju förfan en ny brud varje dag som klippt av sig håret, ser ut som en kille och blivit lebb. hahahahahaha

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0