fredag

fredag idag då, den dagen brukar ju oftast uppskattas. Men nu äre ju lov, och sista helgen på lovet, så fredag är jag inte lika glad över idag eftersom det är en dag närmare till skolan börjar igen. Inte för att det är så farligt att börja skolan igen, ny termin och allt. Ska bli kul att få träffa mina flickor igen, och för mig är skolan inte så jävla mycket pain in the ass. Men ny termin, vårtermin. Det betyder mycket plugg, och nationella prov. usch, får rysningar när jag tänker på nationella prov. Och matten måste jag ta tag i, fyfan.

Menmen, det löser sig, det göre väl alltid?

Vad ska man hitta på den här dagen då? mycket snö ute, hatar vintern. Dessutom håller snön på att smälta idag, gött! men det kommer garanterat komma mer snö. Men blir kanske att träffa brudarna idag, de ville åka pulka. Jag och pulka? HAHA! inte min grej riktigt. Aja, får se senare hure blir!
Puss!



Bild från slutet av sommaren!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0