Fucking ridiculous

Har funderat på en sak. Hur kommer det sig att helt plötsligt är de flesta tjejer i denna kära lilla stad har blivit bi/homo? Det började med att en person var det, som alla verkade se upp till, och helt plötsligt blev en till lebb, en efter en. Ett tag är de flesta emot homosexuella, och nu helt plötsligt har det blivit en trend. Eller är de egentligen lebbar men behövde få bekräftelse av en populär person för att våga komma ut med det? Har verkligen inget emot homosexuella, men tycker ärligt talat att det är skumt att sjukt många har blivit det samtidigt nu. Aja, det var bara en fundering. De får självklart vara vad de vill.

Nyss kommit hem från kusinerna. Firade mig som fyller nästa helg och min kusin Hanna som fyllde i fredags :) det var trevligt! Fick bra presenter, och ett kort på mig när ja va liten var med på en present, hahaha!
Nu borde jag egentligen läsa lite i den där jävla boken, men orkar inte! Har haft hela lovet på mig, och reflektionen ska vara inne snart, och jag har typ läst ett kapitel? bra elise! har en till bok och läsa också, härligt! haha!



Kanye West – So Appalled


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0