Gonatt

Skulle plugga förut som sagt. La mig i sängen och började läsa i svenskaboken. Efter en stund somnade jag. Drömde massa drömmar, om skolan och allt. Lite förvirrande, haha. Jag vaknade och kollade på klockan, den stod på halv tio. Fick panik och trodde att jag hade försovit mig. Även fast jag fick panik lyckades jag somna om, sov en halvtimme till, vaknade klockan tio och fick återigen panik och trodde jag hade försovit mig. Insåg efter några minuter att det var kväll. Kände att jag var väldigt hungrig också. Gick ner, käkade lite sen gick jag upp igen. Stängde av datorn som hade legat bredvid mig när jag sov. Jag började läsa i svenskaboken igen. Trodde inte jag skulle orka läsa klart den, men det gjorde jag. Så nu är den utläst! Äntligen! Ett annat sätt att vara ung heter boken. Kan inte påstå att den var dålig. Väldigt bra funderingar i boken. Och slutet var ganska konstigt, vet inte riktigt hur den slutade. Men bra var den. Jaja, nu ska jag väl sova. Har sovmorgon imorrn. Love it! Puss och gonatt!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0