Hatet är de svagas vrede

Blev inge brudar, får bli en annan dag istället! :) Mor och dom har gäster här, de äter mat nu, vilket jag inte ville ha. Siktar in mig på efterrätten istället! Mycket bättre! hehe! Är i behov av ny telefon också, ena delen lossnar när som helst, men det gör inte mig något. Pajjar ju alltid mina telefoner, tappar dom minst 5 gånger/dag. haha! Men ska nog beställa en ny telefon till veckan, och den ska jag försöka vara försiktig med iaf högst i ett halvår!
Saknar min älskling gör jag också!!
Jaja, pusss!
Fortsätt tyck illa om mig, kalla mig saker och även hata mig. Du vinner ändå inget på det, det är jag som gör det. Ditt hat roar mig, ditt hat är mitt nöje.

Kommentarer
Postat av: Hardersblog54

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-06-02 @ 12:23:36
URL: http://hardersblog54.blog366.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0