natti

Min kväll har bestått av käk dator och Lost. Blev ju inge med brudarna som sagt, men gött o va hemma också! Har ju gäster här så det är ju alltid trevligt! Designen på bloggen ser inte så trevlig ut heller, men det ska fixas, när jag finner orken alltså.
Massa tankar snurrar i huvvet också, haha! Blir ju yr förfan, måste börja planera lite känner jag. Massa grejer jag ska köpa och vill göra. Vet inte vart jag ska börja bara.
Syster får ju bebis om 5 veckor också, det är fan snart! Och jag som inte ens fattat att hon har flyttat hemifrån än, som hon gjorde för sjukt längesen! En liten valpbebis flyttar in om några veckor också! En söt liten golden valp. så sött! ehehe!
Jaja, dagen har varit bra iaf! Har varit på ett ganska taskigt humör dock! menmen, det går över!
Ska väl kika några Lost avsnitt till, sen söve. Imorgon blir det hem till pappi. Ska fira en ganska sen jul, haha! Och även min födelsedag! Var ju ett bra tag sen man träffade pappsen, så det blir väl kul, antar ja! Efter att jag vart där blir det hem och plugga, måste verkligen göra det imorgon! Kan inte skjuta fram det hela tiden, haha!
jaja, nog tjatat. Gonatt!
I am everything that you´re not

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0