onyttigt in my heart

Äter massa godis, chips, efterrätt och dricker massa dricka. Så äre ju iofs typ varje dag för min del. Älskar onyttigt! Jävligt tur ändå att jag inte kan gå upp i vikt för då kan ja käka så sjukt mycket, och det är ju förjävla bra asså!
Kolla Lost vill jag göra snart också, men avsnitt 5 var typ 6 sek långt?! va blire? jaja, har ju sett serien förut så kan ju iofs hoppa över ett avsnitt. Men var ju så längesen man kolla säsong 3 så lite har man ju glömt. Sjukt bra serie iallafall! Och alla som säger att den är dålig och spårade ut borde nog kolla på den och följa varje avsnitt, så kan jag nästan lova att ni itne kommer tycka det! Den är fan jävligt bra gjord!
EGO hehe
get over it bitch.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0