otrohet

Satt och snackade om otrohet med tjejerna i skolan. Blir så sjukt arg när jag tänker på otrohet! Förstår verkligen inte hur man kan vara det? Och att skylla på alkohol är fan ingen ursäkt heller. Om man inte kan hålla sig till bara EN kille/tjej, då ska man inte ha ett förhållande heller. Enligt mig är otrohet oförlåtligt. Och som vuxna kallar det, "vänsterprassla". Vad är det för jävla skit? Och det är för att man vill ha lite spänning i sitt liv. Hur ego får man vara? När sanningen väl kommer fram blir den andre bara sårad. Sårad för att man själv bara vill ha lite spänning. Och bara för att man tvekar på sitt förhållande är det inte okej att vara otrogen. Mycket bättre att tala sanning istället om hur man känner. Och det där med om att alkohol inte är någon ursäkt är så jävla sant. Man kanske har ett jättefint förhållande. Och så super man, och någon snygg kille/tjej flörtar med en. Är det verkligen värt att att kasta bort ett fint förhållande för att få sig ett one night stand? Folk kanske borde tänka efter lite.
Jaja, har precis fixat mina naglar lite. Dom behöver ju också skötas om med olja o sånt. Har haft gelénaglar väldigt mycket den senaste tiden, så kanske bäst att ta hand om de riktiga, haha!
Nu måste jag verkligen sätta igång o plugga! kul..

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0