So appalled

Nyss käkat körv me brö! göttgött! Pluggat har jag inte gjort än heller, orkar inte. Datorns fel, man fastnar ju vid den. Får ta plugget sen.. eller imorrn. Dock så hade ja tänkt o söve efter skolan imorrn, jobbigt beslut detta. haha! Jaja, ska kolla Lost nu, och tycka synd om mig själv med lite cola som tröstmedel. saknar min älskling så jävla möe!
Ska bara störa mig på en grej först. Är så sjukt trött på all jävla uppmärksamhet på facebook. Typ halvhemliga inlägg som handlar om något man inte får veta när man läser det (svårt o förklara) men typ, verkligen uppmärksamhetsinlägg! Och så kommenterar någon och frågar vad som hänt, och den typ "vill inte ta det här" Men förihelvete, skriv inte ut det på facebook då om det är så jävla hemligt. Okej, jag kanske skriver lite damptexter på bloggen. Men det är min blogg, och jag skriver vad jag vill. Jag tvingar ju ingen o läsa den. Men på facebook när man ser jävla uppmärksamhetsinlägg automatiskt.. blöööö! jaja. ska väl kanske inte lägga energi på o störa mig på sånt, haha. Men alla stör sig alltid på ngt, och jag stör mig på den lilla grejjen, så är det bara!
Nog tjatat, Lost nuuuuu!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0