videeeeer

Fick en vänförfrågan på facebook, 'Christer Svensson'. Första ordet som dök upp i huvvet var självklart "äckel". Ingen profilbild, ingen information, 15 vänner-endast tjejer. Oj så rätt jag hade! så nejtack! tycker det är så vidrigt med gubbar på internet som flörtar med yngre tjejer, eller ja, vem tycker inte det är vidrigt?
Och sen alla jävla vänförfrågningar från folk som inte bor i Sverige, nej jag är inte rasist, syftar mer på att de tjatar på chatten på ett språk jag inte fattar ett skit av. Så inga mer såna vänner heller. haha!
Samma sak med alla jävla inlägg på facebook typ "puffa mig om du tycker jag är söt/snygg", "kopiera detta inlägg till din status om du har världens bästa pojk/flickän!" hahahah tycker det är så löjligt. Eller när man har någon annans profilbild, blir ju fan förvirrad. Aja, kanske inte borde lägga ner energi på att störa mig på såna saker, men inte så lätt när man är facebook beroende ju.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0